Rabu, 16 Mac 2011

saje jer suka suki

erm...tetiba je ringan tgan nk mengupdate blog ari ni
nk cite pe pon xtaw..
cumanya nk sentuh pasal ahli2 politik kot..
1st of all,i hate politician yg jual agama,jual bngsa dan negara (korg sendiri pkirla sapa dye)
2ndly,aku meluat ngan politician yg pandai cakap je lebih,kerja habuk pon xde..
lastly,ni yg paling aku bnci skali,fanatik2 politician yg lbh sudu dri kuah..mmg aku bnci sgt2 kat golongan yg last ni..
aku ni xkisah la sape yg korg nk pilih,tp aku xleh terima bila dap wat kaum kite macam2,AI n NA leh tgk n biarkan je..
jgn sampai stu ari t hak kita sbgai kaum bumiputra d tnh sendiri dinafikan haknya macam yg terjadi kat ngra jiran tu,atau pon macam kat australia tu..
sendri mau igt la der..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

Cari Blog Ini